Rok szkolny 2022/2023

Skład Samorządu Uczniowskiego:

  • MICHALINA KĘDZIERSKA 4 PE – przewodnicząca
  • MARIANNA GRABAREK 2 3 – zastępca
  • MARIKA MATUSIAK 3 AT – zastępca

OPIEKUNOWIE SU:

• Justyna Skrzypczak – nauczyciel WF

• Joanna Kranc – nauczyciel WF

RADIOWĘZEŁ SZKOLNY:

• Wojciech Estkowski  3C

• Kacper Figiel 3C

KOMUNIKAT!!!

W środę 30 listopada o godz. 12:10, podczas dużej przerwy, w świetlicy szkoły, odbędzie się obowiązkowe
zebranie Trójek Klasowych.

Proszę być punktualnie. Opiekun SU

W czwartek 22 września dwie uczennice- Karolina Al-Faisel z klasy 2C i Patrycja Marciniak z klasy 4PD reprezentowały naszą szkołę w IV edycji Poznańskiego Kongresu Samorządów Uczniowskich.

Uczestniczyły w debacie na temat wniosków z Funduszy Samorządów Uczniowskich, prelekcji dotyczącej problemu wykluczenia uczniów w szkole i panelu informacyjnym na temat tego jak absolwenci szkół mogą zaangażować się w wolontariat oraz do jakich instytucji mogą dołączyć na studiach i w pracy.

Informacje te zastaną przekazane członkom Samorządu Uczniowskiego, uczniom
i pedagogom naszej szkoły.

Samorząd Uczniowski

OGŁOSZENIE!!!
Akademia młodzieżowych liderów szuka nowych uczestników do wzięcia udziału w II edycji.
Akademia szuka przede wszystkim osób otwartych na wyzwania, chcących poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności, chętnych do działania na rzecz swojej społeczności, chętni muszą być w wieku od 16 do 24 lat.
W ramach projektu organizowane są zjazdy szkoleniowe, webinaria edukacyjne, wsparcie indywidualne oraz 2000zł na realizacje społecznej inicjatywy.
Zgłosić się trzeba poprzez wypełnienie wniosku online oraz nagranie maksymalnie 60 sekundowej autoprezentacji (w której przedstawiamy swoje zainteresowania oraz motywacje do wzięcia
udziału w projekcie).

Formularz zgłoszeniowy należy zgłosić przez stronę www.przybyszewo.pl do 14 października 2022
do godziny 23:59.

Wyniki I etapu rekrutacji będą ogłoszone 16 października 2022 roku.


SPRAWOZDANIE:

Prowadzący: Michalina Leciejewska

Organizator spotkania: Opiekunki SU

data 27.09.2022

godz. 19:00

Ilość uczestników: 31 osób

Akademia Młodzieżowych Liderów! Projekt społeczno-edukacyjny dla młodzieży z Wielkopolski Zgłoś się do Akademii Młodzieżowych Liderów! Startuje projekt społeczno-edukacyjny dla młodzieży z Wielkopolski.


Wystartował nabór do AKADEMII MŁODZIEŻOWYCH LIDERÓW w ramach projektu Młodzieżowe Wulkany Partycypacji! Poszukujemy młodzieży w wieku 16-24 lata z województwa wielkopolskiego. Udział w projekcie jest BEZPŁATNY!

Co oferujemy?
– 3 weekendowe zjazdy szkoleniowe w Poznaniu (zapewniamy nocleg, wyżywienie oraz doświadczonych trenerów)
– 5 webinariów edukacyjnych
– 2000 zł na realizację społecznej inicjatywy

Dzięki nam zdobędziesz wiedzę i umiejętności m.in z zakresu funkcjonowania NGO, fundraisingu, komunikacji, wystąpień publicznych i debat, kreowania wizerunku, zarządzania projektami społecznymi.

Dlaczego warto zgłosić się do udziału w projekcie?
– dowiesz się jak być skutecznym liderem i w jaki sposób angażować innych do wspólnego działania
– poznasz w jaki sposób działają i co robią młodzieżowe organizacje
– zainspirujesz się ciekawymi pomysłami na działania w Twojej lokalnej społeczności
– nauczysz się planować i organizować ciekawe inicjatywy oraz w jaki sposób tworzy się projekty
– zaangażujesz swoich kolegów i koleżanki by wspólnie przygotować inicjatywę
– zdobędziesz 2000 zł na realizację społecznej inicjatywy
– poznasz pełnych energii ludzi oraz nawiążesz nowe znajomości

W jaki sposób należy się zgłosić?
Zapraszamy do zgłaszania się dwuosobowych zespołów – reprezentantów organizacji młodzieżowych, szkolnych kół wolontariatu, młodzieżowych rad, uczniów szkół ponadpodstawowych i studentów, grup nieformalnych oraz każdą młodą chętną do działania osobę.


Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY oraz nagraj i prześlij maksymalnie 60 sekundowy filmik z autoprezentacją kandydata (przedstawienie siebie, swoich zainteresowań oraz motywacji do udziału w projekcie).

Na Wasze zgłoszenia czekamy tylko do 14 października 2022 r.! Przekonaj Kapitułę Konkursu, że to właśnie Ty powinieneś/powinnaś wziąć udział w Akademii Młodzieżowych Liderów! Do udziału w projekcie zakwalifikowanych zostanie tylko 20 zespołów dwuosobowych z województwa wielkopolskiego. Każdy z zakwalifikowanych do projektu uczestników otrzyma indywidualną pomoc i wsparcie doświadczonych specjalistów.

Więcej informacji oraz na wszelkie pytania odpowiadamy pod adresem e-mail mlodziezowewulkanypartycypacji@gmail.com.


FORMULARZ REKRUTACYJNY oraz REGULAMIN WRAZ Z TERMINARZEM ZJAZDÓW (TUTAJ) – www.przybyszewo.pl

 

Informacja:

Stowarzyszenie ZMW

KOMUNIKAT!!!
Poniżej umieszczamy link do spotkania, wtorek 27.09 godz. 19:00. Na spotkanie zapraszamy przedstawicieli wszystkich klas ( obecność obowiązkowa ).
Przypominam, że spotkanie dotyczyć będzie projektu dla indywidualnych osób, który służyć będzie społeczności szkolnej.

Kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania<teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YTllMjNmYjAtYWU0NC00MmQxLWFkZDItZWVkMzJkY2FjNWY3%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%226aacf17c-1314-4fbd-944b-ccf25147b218%22%2c%22Oid%22%3a%2209f0a7f9-b4ef-4585-8b21-7c0e12c684cc%22%7d

Opiekun SU

Szkolny Kiermasz Książek

Co roku we wrześniu SU organizuje Szkolny Kiermasz Książek, podczas, którego można sprzedać oraz zakupić używane podręczniki z poprzednich lat.

Warto dbać o książki, aby można było dać im drugie życie!

1 część odbyła się w dniach od 14 do 16 września.

Prowadzące:

  1. Sandra Kaczmarek – kl. 2.3
  2. Marianna Grabarek – kl. 2.3
  3. Nina Andrzejewska – Kl 2.3

2 część odbyła się w dniach od 21 do 23 września.

Prowadzące:

  1. Marika Matusiak – kl 3AT
  2. Zuzanna Kęsicka – kl 3AT

Dziewczęta w tych dniach sprzedały około 200 książek i otrzymały pochwałę za zaangażowanie
w działania związane z kiermaszem.

SPRAWOZDANIE:

Spotkanie dla przedstawicieli SU, które odbyło się dnia 20 września o godz. 19:00 na platformie Teams.

  1. Wybór przewodniczącego SU:
  • omówienie roli, jaką pełni przewodniczący SU
  • wybór przewodniczącego
  • wybór zastępcy przewodniczącego

Przewodniczącą SU w roku szkolnym 2022/2023 została Michalina Kędzierska z klasy 4 PE.

Wybrano również dwie zastępczynie:

  • Mariannę Grabarek z klasy 2.3
  • Marikę Matusiak z klasy 3 AT
  1. Projekty:
  2. Omówienie projektów, których realizacje rozpoczęto w roku    szkolnym 2021/2022.
  • łazienki -„Dbanie o swoją przestrzeń”
  • radiowęzeł – nagłośnienie
  1. Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za zakończenie w/w projektów.
  2. Warsztaty dziennikarskie – jako pomysł na rozszerzenie projektu dotyczącego nagłośnienia w radiowęźle (z funduszy jakie pozostały po zakupie głośników)
  3. Omówienie działań, pomysłów na temat uatrakcyjnienia pobytu w szkole.
  4. Wybór osoby odpowiedzialnej za tworzenie postów na facebook – Marika Matusiak z klasy 3AT.
  5. Omówienie konkursu „Szkoły pełne talentów” i ustalenie nagrody dla klasy, która uzbierała najwięcej kuponów – talenciaków. Nagrodą będzie dzień bez pytania, kartkówek i sprawdzianów (oczywiście za zgodą pani Dyrektor).
  6. IV Poznański Kongres Samorządów Uczniowskich 21-22.09:
  • wypełnienie wniosku w celu zgłoszenia udziału i jego przesłanie.
  • oddelegowanie w czwartek 22.09 na kongres dwóch chętnych uczennic: Patrycji Marciniak z klasy 4 PD i Karoliny Al Fasial z klasy 2 C.
  1. Przekazanie informacji o zorganizowanym spotkaniu w sprawie radiowęzła.
  2. Przekazanie informacji dotyczącej spotkania ustalonego na dzień 27 września o godz. 19:00 na platformie Teams. Tematem spotkania będzie projekt przeznaczony dla indywidualnych osób, który ma służyć społeczności szkolnej.
  • przygotowanie informacji o tym wydarzeniu do wiadomości, która ma być przesłana do wszystkich przedstawicieli klas
  • przygotowanie postu na fb.
  1. Kontynuacja kiermaszu książek od 21 do 23 września w sali nr 4. Kiermasz tym razem prowadzą: Marika Matusiak i Zuzanna Kęsicka z klasy 3AT.

Lista osób, które były obecne na spotkaniu:

  1. Karolina Al-Fasial
  2. Nina Andrzejewska
  3. Wiktoria Druba
  4. Marianna Grabarek
  5. Marika Martusiak
  6. Michalina Kędzierska
  7. Patrycja Marciniak
  8. Zuzanna Dwornik

Opiekunowie SU

Justyna Skrzypczak i Joanna Kranc

 

SPRAWOZDANIE:

Spotkanie dla przedstawicieli klas pierwszych, 19 września o godz. 11:30, na którym poruszane były następujące punkty:

  1. Omówienie funkcjonowania SU w szkole.
  2. Przedstawienie projektów zrealizowanych przez SU.
  3. Omówienie zasad konkursu Talenciaki, rozdanie ulotek i kartoników.
  4. Pomysły młodzieży, które mają urozmaicić życie społeczności uczniowskiej – każda klasa przesyła pomysły  do opiekunów SU do końca września.

Opiekunowie SU

Justyna Skrzypczak i Joanna Kranc

Rok szkolny 2020/2021

Skład Samorządu uczniowskiego:

• Przewodniczący –

Drodzy Uczniowie,

chcielibyśmy Was poinformować o kolejnej, IV Edycji Konkursu Fundusz Samorządów Uczniowskich,
w których uczestniczymy od początku. Dzięki środkom uzyskanym z miasta możemy wzbogacać nie tylko naszą wspólną przestrzeń, ale również rozwój osobisty oraz nasze pasje.

Projektami zrealizowanymi dzięki środkom jest nasze Odzieżowe Zacisze, leżaki i ubiegłoroczny
projekt „Świadomość klimatyczna”

W tym roku chcielibyśmy, abyście Wy, uczniowie wypowiedzieli się, jakie macie pomysły na projekt.

W gronie naszego samorządu podjęliśmy decyzję, że najlepszy projekt zostanie nagrodzony

Pomysły prosimy kierować do Pani Justyny Skrzypkach przez mobidziennik do 07.02.2021r.

Samorząd Uczniowski

Rok szkolny 2019/2020

Skład Samorządu uczniowskiego:

• Przewodniczący – Piotr Sędzicki

 

Rok szkolny 2018/2019

Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego 2018/2019:

MIRELLA KOPIDURA IVBT

KOMUNIKAT!!!
„Pamiętacie zeszłoroczny Konkurs Funduszy Samorządów Uczniowskich, dzięki któremu otrzymaliśmy dofinansowanie i mogliśmy stworzyć własne, unikalne Odzieżowe Zacisze?
Ruszyła letnia edycja konkursu, który również udało nam się wygrać. Już niebawem na Waszą prośbę zacznie powstawać drugie Odzieżowe Zacisze, ale tym razem na dworze. Mamy nadzieję, że bardzo się cieszycie z tego faktu.
Prosimy Was również o pomoc w tworzeniu tego miejsca. Każda klasa ma za zadanie ozdobić według własnego pomysłu leżak, który będzie służył wszystkim do wypoczynku na świeżym powietrzu. Liczymy na Wasze pomysły i zdolności plastyczne.

Dzisiaj – 20 grudnia – nadszedł długo wyczekiwany przez wszystkich dzień…
dzień oficjalnego otwarcia „ODZIEŻOWEGO ZACISZA”
– kącika relaksu dla wszystkich uczniów szkoły.
 
Autorkami i koordynatorkami projektu, który wygrał konkurs i został dofinansowany z Funduszu Samorządów Uczniowskich, były uczennice z IVBT – Mirella Kopidura oraz Anastazja Derenowska.
BRAVO DZIEWCZYNY!!!!
 
Dzięki uprzejmości rodziców – Arkadiusza Derenowskiego oraz Piotra Kopidury, zostały dostarczone palety i skrzynki, a ich montażem zajął się nieoceniony nasz Pan Waldemar Walkowiak – pracownik administracji szkoły.
Również pomocne okazały się wskazówki i rady co do aranżacji tego miejsca naszych pań profesor od przedmiotów zawodowych: Katarzyny Czerwińskiej, Anny Żywockiej-Streker, Klaudii Augustyniak oraz Lidii Koralewskiej.
Mamy nadzieję, że to wyjątkowe miejsce będzie służyło wszystkim przez długie lata, będzie stale ulepszane, a przede wszystkim szanowane.
Dziękujemy Wszystkim i zapraszamy do korzystania!

Wspólnie tworzymy kącik relaksu w szkole…ODZIEŻOWE ZACISZE…
prosimy wszystkich, którzy mogą pomóc nam je urządzić i wyposażyć o kwiaty w doniczkach, książki, czasopisma i różne dodatki..
Praca wre…

Mirella Kopidura i Laura Rerus w dniu 12.12.2018 roku wzięły udział w spotkaniu podsumowującym prace nad projektami z konkursu Funduszów Samorządów Uczniowskich, które odbyło się w Urzędzie Miasta Poznania.

Dzieliliśmy się informacjami na temat naszych projektów, doświadczeniami i pomysłami.

Samorząd Uczniowski brał udział w konkursie „Fundusz Samorządów Uczniowskich”.
Konkurs polegał na napisaniu ciekawego projektu z oryginalnym pomysłem na dofinansowanie realizacji tego pomysłu. Uczennice z IV BT napisały projekt, który ma na celu stworzenie „Odzieżowego Zacisza”, miejsca dla uczniów, gdzie będą mogli odpocząć korzystając z ławek wykonanych z palet oraz regałów na książki i czasopisma branżowe (będzie tu działać na zasadzie book-crossing’u).
Nasza Szkoła wygrała i otrzyma dofinansowanie na stworzenie tego miejsca w naszej szkole, które umożliwi zwiększenie aktywności i integracji uczniów, a wszystko to dzięki „Funduszom Samorządów Uczniowskich”.
Jeśli posiadacie książki, którymi chcielibyście podzielić się z innym lub po prostu kurzą Wam się na półce to podarujcie je do naszego Odzieżowego Zacisza.
Dodatkowo jeśli posiadacie rośliny to przynieście je do naszego Zacisza, a My stworzymy im drugi dom!

© 2017 Hermitage. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Skip to content